ΠΡΩΤΟΚΟΛΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ



Καθώς οι συνθήκες που διαμορφώνονται λόγω του COVID-19 είναι πραγματικά μοναδικές για όλους, στο Amaryllis Paros Beach Hotel, έχοντας ως απόλυτη προτεραιότητα την ασφάλεια, την υγεία και την άνεση των επισκεπτών αλλά και των στελεχών μας, έχουμε προσαρμόσει τις λειτουργικές διαδικασίες σε όλα όσα προβλέπονται από τον Π.Ο.Υ. και τις Ελληνικές υγειονομικές αρχές.


Στην ενότητα αυτή, μπορείτε να δείτε τις πιο σημαντικές πρωτοβουλίες και ενέργειες:

* Συνιστούμε σε όλους τους πελάτες μας να επισκεφθούν την ιστοσελίδα μας πριν από την άφιξή τους στο ξενοδοχείο.

Κατά την άφιξη – Χώρος υποδοχής:

• Θα σας ζητηθεί να σταματήσετε στον σταθμό απολύμανσης εισόδου για να απολυμάνετε τα χέρια σας. Η παραπάνω διαδικασία θα σας ζητείται κάθε φορά που εισέρχεστε στο ξενοδοχείο.
• Διαμόρφωση των ωρών check-in στις 15:00 και check-out στις 11:00, έτσι ώστε να εξασφαλιστεί ο απαραίτητος χρόνος για τον βαθύ καθαρισμό και την απολύμανση του δωματίου σας.
• Τήρηση αποστάσεων τουλάχιστον 2 μέτρων από τους άλλους πελάτες και από το προσωπικό του ξενοδοχείου. Όπως και αποφυγή χειραψιών.
• Οι κάρτες-κλειδιά των δωματίων σας θα αποστειρώνονται έπειτα από κάθε χρήση.
• Ο χώρος της υποδοχής απολυμαίνεται σχολαστικά 2 φορές την ημέρα.
• Απαγορεύεται η είσοδος στους μη διαμένοντες στο ξενοδοχείο.

Πελάτες-Δωμάτια:

• Στη πόρτα του δωματίου σας θα βρείτε το έντυπο καθαρισμού και απολύμανσης όπου αναγράφεται η ημερομηνία, η ώρα, το όνομα και η υπογραφή του ατόμου που καθάρισε και απολύμανε το δωμάτιό σας, σύμφωνα με τα πιο αυστηρά πρωτόκολλα καθαριότητας και απολύμανσης. Μετά την αναγραφόμενη ώρα, το δωμάτιο έχει μείνει σφραγισμένο έως την άφιξή σας.
• Στο δωμάτιο σας θα βρείτε επιπλέον αντισηπτικό χεριών καθώς και μάσκες μιας χρήσης.
• Απαγορεύεται η είσοδος στα δωμάτια σε μη διαμένοντες.
• Έχουν απομακρυνθεί από τα δωμάτια κουβέρτες, διακοσμητικά μαξιλάρια και αντικείμενα κοινής χρήσης όπως ενημερωτικά υλικά και κατάλογοι.
• Κατά τη διάρκεια της διαμονής σας ο καθαρισμός του δωματίου και η αλλαγή του ιματισμού θα γίνεται μόνον κατόπιν αιτήματος σας. Παρακαλώ, κατά την άφιξή σας, ενημερώστε μας για τις μέρες ή την συχνότητα με την οποία θα θέλατε να καθαρίζεται το δωμάτιό σας και επιτρέψτε τουλάχιστον 5 ώρες πριν επιστρέψετε στο δωμάτιό σας.
• Στην περίπτωση που επιθυμείτε να αλλαχτούν οι πετσέτες σας ή χρειάζεστε επιπλέον πετσέτες, το ξενοδοχείο σας παρέχει ειδικές τσάντες. Παρακαλώ τοποθετήστε τις πετσέτες σας στις ειδικές αυτές τσάντες και αφήστε τις έξω από την πόρτα του δωμάτιου σας. Θα βρείτε τις καθαρές σας πετσέτες έξω από την πόρτα του δωματίου σας σε ειδική συσκευασία.
• Όλα τα λινά πλένονται σε υψηλές θερμοκρασίες, σύμφωνα με τα πρωτόκολλα.
• Την ημέρα της αποχώρησής σας από το ξενοδοχείο, παρακαλώ επικοινωνήστε με την υποδοχή του ξενοδοχείου τηλεφωνικά για να ενημερωθείτε για τυχόν επιπλέον χρεώσεις και για την προετοιμασία του λογαριασμού σας.
• Παρακαλούμε προτιμήστε ηλεκτρονικούς τρόπους πληρωμής έναντι μετρητών και την ηλεκτρονική αποστολή της απόδειξης/τιμολογίου μέσω e-mail.

Προσωπικό:

• Το προσωπικό του ξενοδοχείου είναι πλήρως εκπαιδευμένο και πιστοποιημένο ως προς του κανόνες υγιεινής με βάση τα πρωτόκολλα του ΕΟΔΥ.
• Είναι απαραίτητη η χρήση μάσκας από το προσωπικό.

Πρωινό:

• Τα τραπέζια του πρωινού έχουν αναδιαμορφωθεί ούτως ώστε να τηρούν τις αποστάσεις που προβλέπονται.
• Στην είσοδο του χώρου του πρωινού θα σας ζητηθεί να απολυμάνετε τα χέρια σας στον ειδικό σταθμό.
• Καταργείτε ο μπουφές του πρωινού. Θα σερβίρεται δίσκος πρωινού και αν το επιθυμούν οι πελάτες, θα έχουν την δυνατότητα να παραγγείλουν επιπλέον πιάτα από τον κατάλογο.
• O καθαρισμός, η παρασκευή καθώς και η παραλαβή των τροφίμων θα ακολουθεί αυστηρά όλα τα πρωτόκολλα του συστήματος HACCP.

Sal y Mar Beach Lounge:

• Οι ομπρέλες έχουν αναδιαταχθεί για να τηρούν τις προβλεπόμενες από το νόμο αποστάσεις.
• Οι ξαπλώστρες διαφορετικών ομπρελών έχουν τοποθετηθεί έτσι ώστε να πληρούν τις προβλεπόμενες από τον νόμο αποστάσεις. Για το λόγο αυτόν οι πελάτες παρακαλούνται να μην μετακινούν τις ξαπλώστρες.
• Η ξαπλώστρες καθαρίζονται και απολυμαίνονται έπειτα από κάθε χρήση.
• Οι κατάλογοι έχουν αφαιρεθεί και είναι διαθέσιμοι μόνον κατόπιν αιτήματος. Οι πελάτες θα μπορούν να διαβάσουν τον κατάλογο μέσω QR code από το smartphone τους.

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΥΠΟΠΤΟΥ ΚΡΟΥΣΜΑΤΟΣ COVID- 19:

• Το ξενοδοχείο διαθέτει σχέδιο δράσης για την αντιμετώπιση πιθανού ή επιβεβαιωμένου κρούσματος πελατών ή προσωπικού.
• Διαθέτει συμβεβλημένο συνεργαζόμενο ιατρικό κέντρο για τον έλεγχο, απομόνωση και μεταφορά του κρούσματος.
• Για συγκεκριμένες πληροφορίες αναφορικά με κρατήσεις και αλλαγές ή ακυρώσεις της κράτησής σας, παρακαλούμε πολύ επικοινωνήστε μαζί μας στο reservations@amaryllisparos.gr ή καλέστε μας στο +30 22840 41410 ή στο +30 2310 548956.